Doelgericht communiceren naar klanten en (potentiële) medewerkers

  • Raak jij de juiste snaar met je communicatie met je doelgroep?
  • Komt jouw boodschap over zoals je wil dat deze overkomt?
  • Weet je met je communicatie je doelgroep aan je te binden?

Doelgericht communiceren is communiceren met een bepaald doel voor ogen en ervoor zorgen dat jouw boodschap zo overkomt bij de doelgroep zoals jij ‘m ook bedoeld hebt. Op het juiste moment weet je de juiste snaar bij iemand te raken. Dit kan zowel intern zijn bij jouw werknemers of extern bij een gesprek met een klant of nieuwe werknemers. De wijze waarop je communiceert met je klanten of (potentiële) werknemers speelt een grote rol bij de keuze voor juist jouw organisatie, dienst of product en of je ze aan je weet te binden.

We kijken samen met jou naar de vijf factoren die bepalen hoe doelgericht jouw communicatie is en geven inzicht in de verbeterpunten. Op basis daarvan wordt er een plan van aanpak gemaakt.

Jouw resultaat:

  • (bedrijfs-)processen verlopen efficiënter
  • je bent beter bereikbaar en voor klanten
  • een professionele uitstraling
  • een positief imago binnen en buiten de organisatie

Het Communicatiehuys heeft een gereedschapskist met verschillende oplossingen voor jou samengesteld.

Bekijk hier onze gereedschapkist
×